Tento web využívá soubory cookies k poskytování služeb, shromažďování dat o návštěvnosti a personalizaci reklam. S používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více informací
phone-ico

Bezplatná linka:

800 800 234

Časté dotazy

Snažíme se odpovědět na to, co vás zajímá

Jakým způsobem se mohu přihlásit do výběrového řízení na aktuální pracovní pozici?

Nejrychlejším a nejjednodušším způsobem, jak se ucházet o danou pracovní pozici, je přihlášení pomocí On-line dotazníku. Odkaz na dotazník naleznete vždy pod popisem nabízeného pracovního místa. V dotazníku vypníte kontaktní údaje a vložíte životopis, případně budete moci vložit i další přílohy (fotografie, motivační / průvodní dopis, reference apod.)

Mohu poslat svůj životopis, i když mě žádná z aktuálně nabízených pozic nezajímá a měl/a bych zájem v budoucnu ve společnosti pracovat?

Ano, v tomto případě zašlete životopis na adresu kariera@synlab.cz

Váš životopis zařadíme do interní databáze. Usilujeme o získání těch nejlepších kandidátů a vybíráme jen ty s největším potenciálem, proto nás potěší váš zájem. Pokud bude vhodná pozice otevřena, kontaktujeme vás. Prosíme o upřesnění pozice, o kterou byste měli zájem.

Vážíme si každé žádosti o zaměstnání, každého dotazu na pracovní pozici a každého životopisu, který se k nám dostane. Nezáleží na tom, zda je odesilatelem student, absolvent nebo člověk s rozsáhlými pracovními zkušenostmi. Každému uchazeči rádi odpovíme.

Jak dlouho budu čekat na odpověď od zaslání mého životopisu a jak dlouho trvá výběrové řízení u vaší společnosti?

Ihned po odeslání vašeho životopisu získáte automatickou odpověď o přijetí vyplněného On-line formuláře do systému. V případě, že váš profesní profil bude splňovat námi uváděné požadavky, obvykle do 2 - 3 týdnů vás pozveme na pohovor či testování (platí pouze v případě, že reagujete na některou z aktuálně otevřených pozic). Osobní interview s personalistou a odpovědným nadřízeným obsazované pozice se uskuteční v rozmezí dalších 14 dnů, stejně jako případná další kola výběrového řízení. Veškeré uvedené lhůty se však mohou lišit v závislosti na obsazované pozici.

Jakým způsobem probíhá přijímací pohovor?

Výběrová řízení jsou zpravidla dvoukolová. Po analýze vhodných životopisů jsou vybraní kandidáti pozveme vybrané kandidáty k ústnímu pohovoru. U pohovoru je přítomen personalista a přímý nadřízený budoucího zaměstnance. Vlastní pohovor trvá 30 – 60 minut, délka trvání případných testů je u obsazovaných pozic různá. Po vyhodnocení prvního kola můžete být pozváni na další schůzku případně vyzváni k dalšímu testování znalostí. Obvyklá doba do pozvání na první schůzku a k účasti na dalších kolech výběrového řízení je 1 – 2 týdny.

Kde se koná přijímací pohovor?

Pokud není stanoveno jinak, odehrává se osobní pohovor v lokalitách Praha, Brno a České Budějovice dle toho, v jakém regionu se pozice obsazuje.

Pozice obsazované v centrále společnosti jsou zpravidla v komplexu Meteor v Praze 8 – Karlíně, v Sokolovské 100/94.

Jakým způsobem se dozvím výsledky výběrového řízení?

Výsledky výběrového řízení vám sdělíme telefonicky nebo e-mailem nejpozději do 14 dnů od vaší účasti na něm, pokud nebude na pohovoru dohodnuto jinak. Pokud výsledek nebude do této doby znám, budeme vás informovat o dalším postupu. Odpověď zasíláme i těm kandidátům, kteří k osobnímu pohovoru vybráni nebyli.

Jak jsou zajištěna moje osobní data?

Zasláním CV souhlasíte se zpracováním a uchováním vašich osobních údajů, které poskytujete společnosti synlab czech prostřednictvím internetového systému LMC. Vaše osobní údaje budou zpracovány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. Tyto údaje poskytujete výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání, a to na dobu výběrového řízení, nejdéle však na dobu 1 roku od data jejich zaslání. Po uplynutí této doby budou vaše osobní údaje z databáze smazány, případně požádáme o prodloužení souhlasu s uchováním dat o další rok. Kdykoli můžete požádat společnost synlab czech o smazání nebo o opravu svých osobních údajů.

Jaké cizí jazyky musím ovládat, pokud chci pracovat v synlab czech?

Synlab czech je mezinárodní společností působící v desítkách zemí v Evropě, ale i mimo ni. Z tohoto důvodu, je oficiálním jazykem pro mezinárodní komunikaci angličtina (znalost dalších jazyků, například němčiny, může být výhodou). V rámci společnosti komunikujeme česky; proto je u některých pozic (nížší pozice či pozice, které nevyžadují komunikaci s kolegy v zahraničí) znalost anglického jazyka výhodou, nikoli však nutnou podmínkou. Požadovaná úroveň znalosti je vždy uvedena v informacích o dané pozici.

Je možné se časem vypracovat i na jiné místo, než na které jsem byl přijat?

Základním kamenem našeho úspěchu jsou nadšení a schopní zaměstnanci s předpokladem osobního růstu. Talent zaměstnanců se snažíme neustále rozvíjet a motivovat je k lepším výsledkům. Mnoho našich kolegů, kteří nastoupili na juniorní pozici, dnes vedou tým, případně řídí složité projekty napříč společností.  

Jakým způsobem podporuje  synlab czech moje další vzdělávání?

Nezbytnou součástí naší profese je nutnost dalšího vzdělávání v různých oblastech a oborech. Své zaměstnance motivujeme k tomu, aby intenzivně prohlubovali nebo zvyšovali svou kvalifikaci. Mezi naše zaměstnanecké benefity bezpochyby patří i podpora vzdělávání.

Aktuálně
14.07.2017 - Letní ordinační doba MUDr. Maršálková
Pokračovat ve čtení
10.07.2017 - Změna provozní doby, pobočka Mlynářská
Pokračovat ve čtení
27.06.2017 - Letní provoz laboratoří
Pokračovat ve čtení