Tento web využívá soubory cookies k poskytování služeb, shromažďování dat o návštěvnosti a personalizaci reklam. S používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více informací
MENU
Bezplatná linka: 800 800 234 Kontaktujte nás
cs
en
cs
en

Preventivní vyšetření

I když vám možná připadá, že je to ztráta času, chodit pravidelně k lékaři se vyplatí. Najděte si chvíli na své zdraví a zajděte k lékaři na preventivní prohlídku. Jen tak včas podchytíte více či méně závažná onemocnění a můžete si i zachránit život. Prevence se vyplácí!

Synlab ambulance

Najít si praktického lékaře není vždy snadné, ne všichni přijímají nové pacienty. Chceme vám pomoci, a proto máme ve svém portfoliu i několik ambulancí, prozatím v Praze a ve Znojmě. Seznam lékařů jednotlivých odborností naleznete zde.

Samoplátcovský program

Klientům nabízíme široké spektrum vyšetření na vlastní žádost – bez doporučení lékaře. Lze tak vybírat z řady metod, které poskytují naše laboratoře.

Na odběr krve či doručení vzorku moči není třeba se objednávat. Krev vám odeberou odborní pracovníci na kterémkoliv z našich odběrových pracovišť. Platba za požadované vyšetření se řídí dle aktuálního ceníku.



Související

Zdraví národa

Netradiční použití koření pro vaše zdraví
Netradiční použití koření pro vaše zdraví Krásně voní a jídlo i nápoje po něm získají neodolatelný šmak. Povzbuzuje centrální nervovou soustavu a usnadňuje zažívání. To ale zdaleka není vše, co koření může nabídnout.
Jak proměnit přílohu ve skvělý hlavní chod
Jak proměnit přílohu ve skvělý hlavní chod Spousta lidí má zeleninu zažitou jako přílohu k masu nebo součást salátu. Přitom obzvlášť v zimě se s ní dá kouzlit na nejrůznější způsoby. Zaměřte se na druhy, které jsou u nás doma, jako je například růžičková kapusta, červená řepa, mrkev či celer. A protože bychom měli denně sníst kolem 400 gramů zeleniny, je skvělý nápad připravit si ji jako hlavní chod. Naše recepty zasytí, zahřejí a zároveň dodají potřebné živiny.
Co se doopravdy děje během spánku
Co se doopravdy děje během spánku Dobrý spánek je pro zdraví nezbytný. Osm hodin je podle odborníků optimální čas odpočinku pro dospělého člověka. Dlouhodobá spánková deprivace může zvyšovat riziko zdravotních problémů, jako je vysoký krevní tlak, srdeční choroby nebo cukrovka.
Co jsem se naučila pro dobrou náladu
Co jsem se naučila pro dobrou náladu Dlouhá léta jsem se profesně věnovala cílové skupině náctiletých, pro něž je ono magické „být sám sebou“ jedním z velkých úkolů, kterými mají v tomto ožehavém období projít. Člověk je stíhán myšlenkami, co by ne/měl, ne/chtěl a jak moc je jeho pravé já ovlivněno rodinou, kamarády a dalšími vzory.

Zjistěte i vy,
jak na tom jste

Trojboj: játra, slinivka a ledviny371 Kč Objednat online
Trojboj: játra, slinivka a ledviny
Funguje moje štítná žláza, jak má?952 Kč Objednat online
Funguje moje štítná žláza, jak má?
Vitamín D: aby netrpělo srdce ani nálada1745 Kč Objednat online
Vitamín D: aby netrpělo srdce ani nálada
Všechna vyšetření...