Důraz na kvalitu je důležitou součástí naší firemní kultury
Abychom mohli dlouhodobě poskytovat kvalitní služby našim klientům a pacientům, a přispívat tak k jejich spokojenosti, stanovili jsme si přísná kritéria politiky kvality. Jen díky uspokojování požadavků a naplňování očekávání našich klientů a pacientů nás budou vnímat jako spolehlivého partnera v péči o to nejcennější, o zdraví.
Shrnutí naší politiky kvality a bezpečnosti informací:
- Dosažení maximální spokojenosti zákazníků
Požadavky a přání zákazníků jsou pro nás prvořadé a mají nejvyšší prioritu. Klademe důraz na profesionalitu, vstřícnost, empatii, rychlou reakci, spolehlivost, příjemné a bezpečné prostředí.
- Zajištění vysoké profesionální úrovně pracovníků společnosti
Neustále prohlubujeme odbornou způsobilost našich pracovníků. - Zlepšování nabízených služeb
Neustále rozšiřujeme a zkvalitňujeme nabídku našich služeb, abychom pokryli různorodé požadavky zákazníků. - Důvěryhodnost
Zajišťujeme ochranu osobních dat pacientů v souladu s platnou legislativou a všeobecně uznávanými standardy. - Zajištění vhodného pracovního prostředí a technického vybavení
Neustále zdokonalujeme pracovní prostředí a technické vybavení. Stávající vybavení udržujeme v bezvadném technickém stavu a trvale zajišťujeme jeho správnou funkčnost dle legislativních předpisů a doporučení výrobců. Dodržujeme zásady bezpečnosti práce, ochrany zdraví při práci a minimálního dopadu na životní prostředí. - Spokojenost zaměstnanců
Pečujeme o kvalitu a rozvoj pracovního prostředí, kvalitu pracovních vztahů, sociální péči i odpovídající odměňování našich zaměstnanců.